Zile cu mare, soare si muzica folk

Dupa iesirea de pe Calimani, planurile pentru urmatoarea drumetie erau deja in curs de definitivare. Locatia...Vama Veche, festivalul Folk You, ce urma sa aiba loc la sfarsitul lui iulie.
Timpul pana la plecare a trecut nici nu stii cum sau unde si iata ca ne-am trezit in tren gata de drum. In tren, incetul cu incetul, statie dupa statie, numarul cunoscutilor care mergeau si ei la festival crestea. In scurt timp vagoanele ocupate de noi rasunau de acorduri de chitara, cantece arhi-cunoscute si voie buna. Desi am calatorit o noapte intreaga, dimineata ne-a gasit in Mangalia la fel de proaspeti ca la plecare...sau nu. In orice caz, nerabdarea de a ajunge la destinatie crestea, la fel si foamea.
Dupa campare, ne-am adunat la o masa ad-hoc si imediat ne-am retras in corturi din cauza unei furtuni pe cinste, nemaivazuta de locuitorii din Vama Veche de cand incepuse vara.
Urgia n-a durat mult, vreo 1 ora, dupa care incet, incet s-a inseninat. Noi, avand stomacul plin, ne-am indreptat spre prima terasa cu bere ieftina si ne-am aciuat acolo pentru vreo 2 ore. In timpul zilei, cam asa s-au derulat lucrurile, reprize de jocuri de uno, bomboane agricole, bere si...impletit codite.
Prima seara de festival, a fost intr-adevar foarte tare. Recitalurile unor celebri interpreti, precum Mircea Vintila, Tudor Gheorghe sau trupa de peste Prut, Zdob si Zdub ne-au facut sa ne pierdem glasurile. 
Seara a doua a fost la fel vie, cu Vasile Seicaru indemnandu-ne sa ne aruncam in mare, ceea ce am si facut, Emeric Set interpretand cantece folk dragi noua, trupa Taxi cantand un fel de imn al Vamii Vechi.
A treia seara a fost cea mai asteptata, urma sa cante si sa ne incante Mircea Baniciu si colegii lui.
Inainte de asta, au facut incalzirea Alina Manole si Poesis.
Intrarea pe scena a lui Mircea Baniciu si a colegilor lui a fost intampinata cu ropote de aplauze. Inca de la prima melodie, toata lumea prezenta aproape acoperea cu vocea pe cei aflati pe scena, Au fost cantate melodii facute celebre de trupa Pasarea Colibri iar atmosfera, nici nu mai trebuie sa spunem, a fost extraordinara.
In ultima seara, Andreea si cu mine nu am mai putut sta, deoarece ne grabeam sa ajungem in Brasov. Cei care au ramas ne-au povestit cum a decurs ultima seara de festival si ce s-a mai intamplat pe parcursul zilei.
Au fost 3 zile frumoase si din acest motiv tinem foarte mult sa mergem si la anul, cand speram noi, sa ne adunam la fel cum am facut si in acest an.

Numai bine!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Across the polar circle, along Norway

Our story and portrait of Matterhorn

Caminul lui Neptun