Un alt Inceput de drum

Am redeschis cufarul cu povesti si intamplari si revenim dupa o lunga perioada de repaus. Multe lucruri s-au intamplat de la ultima postare, numeroase carari au fost batute, multi oameni intalniti si multe impresii formate. Tot ce ne dorim acum este sa avem suficienta rabdare si memorie buna sa asternem toate evenimentele, de la cele mai importante la cele mai putin, dar la fel de deosebite.
Incepem cu prezentul, urmand a merge inapoi in timp.

Facultatea s-a terminat, pentru amandoi, Andreea a terminat masterul iar eu am incheiat conturile cu studiile de licenta. Trebuia precizat faptul ca s-a incheiat facultatea in Romania, pentru ca de o saptamana incoace am inceput studiile in Copenhaga, la Facultatea de Stiinte, la masterul de Geografie si Geoinformatica.
In cel mai dulce, mioritic si cercetaresc stil, am avut parte de o serie de evenimente sa le spunem ghinioniste de la venirea noastra aici.
Bineinteles ca noi am plecat din Romania euforici si bravi, ca niste veritabili haiduci care iau lumea in spate si urca cu ea pe munte.Stiam prea bine ca nu avem unde sa stam acolo dar plecam cu speranta ca ne vom gasi rapid ceva, undeva.

Ei bine, socoteala de acasa nu s-a potrivit cu socoteala daneza. Am petrecut 6 zile plimbandu-ne de la un hostel la altul, vizitand potentiale locuinte si trecand de la agonie la extaz si inapoi. In cele din urma, cand aproape ne pierdusem orice speranta si faceam noi planuri de atac, am primit un mesaj de la o doamna extrem de cumsecade care ne oferea cazare la circa 20 de km NV de Copenhaga, in localitatea numita Farum.

In aceeasi seara, am mers si am vazut locuinta, o casa in care ni se puneau la dispozitie 2 camere, o bucatarie proprie si o baie pe care urma sa o impartim cu proprietarii. Am parafat verbal intelegerea iar a doua zi ne-am mutat cu toate catrafusele in noua casa.
Au fost cateva zile grele pentru noi, dar prin incredere si incurajarile prietenilor de acasa am reusit sa ne stabilim si noi.
Per total, lucrurile par promitatoare iar noi suntem increzatori in cele ce vor urma.
Pana atunci, numai bine!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Across the polar circle, along Norway

Our story and portrait of Matterhorn

Caminul lui Neptun