Iasii in straie festive

A fost prima oara dupa 2 ani cand ne-am intors acasa pentru sarbatorile de iarna. Ne-am intors din multiple motive, cel dintai fiind dorinta de a simti atmosfera de sarbatoare de acasa, cu tumultul ei dinainte, pregatirile intense si agitatia cu caracter festiv care anima urbea. Revederea cu prietenii si familia a fost cadoul pe care ni l-am dorit cel mai mult si pe care l-am primit. 
Zapada a lipsit din decor insa spre surprinderea noastra am gasit un Iasi decorat cu lumini de tot soiul, ornamente urbane dintre cele mai diverse care intesau atat zona centrala cat si cartierele periferice.












 Devenita atractie principala, strada Stefan cel Mare domina fondul luminos al centrului, cu beculete de un albastru hipnotizant, salcami japonezi imbracati in alb si bradul care strange in juru-i miile de curiosi gata sa fure o amintire la finele lui 2013.






La multi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Across the polar circle, along Norway

Our story and portrait of Matterhorn

Caminul lui Neptun